Ismerj meg egy eszközt, ami azonnal hatékonyabbá teszi a Facebook hirdetéseidet és kampányaidat!
Milliókat bukhatsz vállalkozásoddal ha egyáltalán nem- vagy nem jól kampányolsz a Facebook-on!
Szerezd meg a tervező sablonunkat
és készíts ütős Facebook hirdetéseket és kampányokat azonnal!
Tudtad, hogy a Facebook felhasználók száma 2017-re meghaladta az 5,8 millió embert?
Nem véletlen mondja a nagytestvér (Google) is, hogy Magyarország a Facebook országa. Ez az 5,8 millió ember az, aki nem csak egyszerűen regisztrált a Facebook-ra, hanem napi szinten használja is azt. Magánszemélyek, politikusok, sportolók, előadóművészek és vállalkozók egyaránt képviselik magukat ebben a közösségben. Ez a magyar internet-et használó lakosság 89%-a, ami egy elképesztően nagy szám!
De miért fontos ez a Te céged szempontjából?
Mára nyugodtan kijelenthetjük, hogy a Facebook egy megkerülhetetlen marketing eszközzé vált ugyanis 5,8 millió ember 85-90%-ban tartalmazza azokat az embereket, akik ma potenciális vásárlóerőnek számítanak Magyarországon és ezeket az embereket nem csak elérheted és megszerezheted, hanem utánuk is mehetsz azzal a szándékkal, hogy eladj nekik.
Az eredményesség viszont nagyon nagyban múlik azon, hogy hogyan használod ezt az aranyat érő pénztermelő eszközt.
Természetesen mindenkinek hirdetni szinte felesleges és egyben nagyon drága is, és többek között erre nyújt nagyon jó segítséget a letölthető kampánytervező sablonunk és a Facebook célzási rendszere.
Szinte mindegy, hogy B2B, azaz cégeknek vagy vállalkozóknak szolgáltatsz, vagy B2C, azaz magánszemélyeknek, mert mindkét csoport felhasználói ott várnak arra, hogy egy ütős ajánlattal megszerezd a figyelmüket és utána elégedett vevőket „gyárts” belőlük.
Ebben segít ez a letölthető tervező sablon is, ami szinte gyerekjátékká varázsolja számodra az eredményes és ütős hirdetések elkészítését. Töltsd le most!
Mikor érdemes Facebook hirdetéseket használnod céges hirdetésekre?
Hogyan érdemes használnod a Tervező sablont és a Facebook hirdetési rendszerét?
Nagyon fontos, hogy mint minden eszköz esetén, a Facebook-nál sincs tuti recept ami 100%-osan működne, azonban ha egy kis megelőző gondolkodással és tervezéssel indulsz neki és nem fejest ugorva adhoc az egésznek mint általában szokás, meg fogod látni, hogy sokkal jobb eredményeket fogsz elérni mint az összes olyan konkurensed akik csak úgy belevág.
Ne aggódj, ha még nem csináltál egyetlen egyszerű hirdetést vagy komplett kampányt sem a Facebook-on vagy esetleg már megégetted magad régebben, mert amit most a kezedbe kapsz, 99%-os védettséget fog adni a kudarc ellen, ha jól használod…
Két olyan EXTRA BÓNUSZ szöveges leírás is bekerült a tervezőbe, ami tovább növeli a hirdetésed sikerét.
Az egyik az Érdeklődőből à Vevővé válás folyamatát mutatja be ami segít meghatározni, hogy mikor-, milyen hirdetésekkel érdemes kommunikálnod az embereknek,
a másik pedig 2 konkrét példa, aminek a logikája alapján képes leszel felépíteni egy teljesen egyszerű és egy bonyolult kampányt egyaránt.
Szerezd meg a BÓNUS-okkal felturbózott
Facebook hirdetés és kampánytervező sablont most!
Milyen kérdésekre ad választ -többek között- a Tervező sablon?
és sok ehhez hasonló kérdés, ami végig vezet a teljes létrehozási folyamaton, amivel jó eséllyel fogod megalkotni a számodra legjobb és legeredményesebb hirdetési formulát!